Post by giagimdecantpal on Feb 22, 2022 19:13:23 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pineapple Pen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pineapple Pen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer allt hack ▞▞▞
▞▞▞ Pineapple Pen 2022 version ▞▞▞
FÅ DET INTE. DET ÄR SKÖP
Det har många tillägg
Det är roligt att skjuta frukter och köpa nya pennor!
DUM
Jag vinner i det här spelet, jag skjuter dem överallt och det här spelet är ganska roligt jag gillar det här spelet när jag var barn
det här är kul om du provar, din stress är borta
Hjälp mig ! Har aldrig gjort det tänkte jag två gånger
Ett bra spel när du väntar på något. Även om jag inte väntar är det här spelet superkul. söt spelbild btw :3
Jag gör inte. kärlek. Detta. spel. är. så. tråkig. burk. du. snälla du. do. inte. till. Betygsätta. Det. eftersom. är. så. tråkig. ok. snälla du. 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
De är roligt⑤❇♥d
den är så bra men den har en hel del video men är inte bra
Behöver färre annonser Jag är mitt uppe i en stor och en annons dyker upp och får mig att förlora
Appen kraschar när jag öppnar den så jag avinstallerade och installerade om och all min data är borta hur får jag tillbaka den
Jag tycker det är okej antar jag😐
Jag tycker att det här spelet e så bra!
Pineapple Pen Zręcznościowe eer
Goat Simulator Simulation lfry
Det är roligt man måste vara bra på att veta exakt när man ska skjuta pennan
För många annonser.
gillar inte så mycket längre
App
Det är okej men det är lite svårt
jag hatar dig
Bra
Pineapple Pen Παιχνίδια arcade ewq
Supertråkigt Jag blev uttråkad efter lite och det finns inga andra spel att spela.
Pineapple Pen Arkade klq
Det är för bedårande spel men jag gillar det
Jag gillar verkligen inte spelet som är gjord av den grymmaste videon jag kan inte tro att det har betyget 4,3, jag fungerar inte ens och jag har en iphone x
Pineapple Pen آرکیڈ tli
Jag gillar spelet men kom med lite fler kategorier till pennorna
OMG det här spelet är fantastiskt!! Visst blir man lite arg när man tappar men det är det värt. Jag älskar det här spelet. Det ger dig inte annonser varje runda som andra spel. Det finns inte en sak jag skulle ändra på det här spelet!! 😁
Samma Sämsta spelet i världen
Det är svin bara. Mitt rekord är 263
8g jag vet att 7txrc9tvyvuv DET ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
BästQ
.nep.elppaenip. reeee.
Älskar detta spel är bäst #mitt rekord är 367
Så jävla tråkig app asså
Jag älskar det här spelet som min mamma sa att du ska göra och jag är som vad. ??
Moy 6 kopierade det här spelet men det är fortfarande bra
Varför är ditt spel så svårt och finns det något sätt att avsluta det? Av joshua james Battaglia😁😐😣😕😂😃😕
En irriterande hane dyker hela tiden upp på skärmen och förstör min poäng och spelet är väldigt begränsat
Spelet i sig är enkelt och fördriver tiden bra, men det finns för många annonser.
Idag när jag spelade det just nu. Detta spel har uppdaterats till julspel. Det är INTE ENS DECEMBER😝
Jag hatar det här spelet du kommer att döda ananas den söta lilla ananas
BÄSTA SPELET NÅGONSIN!! Det här spelet är min barndom 😄😄 5 stjärnor!!! Du måste ladda ner det här spelet
rekord 99000 har fuskat😂
Den som sa att det inte finns några annonser ljuger. Mängden reklam är skrämmande. Omöjligt att komma in ordentligt i det utan att en annons dyker upp. Avinstallerar nu!
Jag hatade det !! Så många annonser så irriterande!
Jag älskar det här spelet, det är väldigt beroendeframkallande och roligt men det har alltid haft det äckliga och grova tillägget, jag hatar det.